ملت همیشه در صف!
ما ایرانی ها عاشق صف یم مخصوصا وقتی چیز مفتی بدن یا بخوان تخفیفی بدن یا یک همچین چیزهایی. نمونه اش ملت شریف قم، تو خبرها اومده بود بخاطر اختلاف قیمت بین سکه آزاد و دولتی از شب قبل جلوی در بانک خوابیدن تا اول صبحی دو تا سکه بگیرن برن بفروشن 200 تومنی این وسط کاسب بشن!.
یا خود من امروز در صف گرفتن خلافی خودرو برای اینکه بعدا دو ریال بیشتر پرداخت نکنم؟!. می دونی تو خونمونه؛ جون به جونمون کنن دقیقه ی نودی هستیم. بیچاره پلیس 9 ماهه داره هر روز میگه بیاین جرایم رانندگی تونو پرداخت کنین اما ما عین خیالمون هم نیست تا شصتمون خبردار میشه روزهای آخره حاضریم بریم 5 ساعت هم شده تو سرما تو صف بیایستیم اعصابمون خرد بشه دعوا هم کنیم ولی یک روز جلوتر نیایم و کارمونو راه بندازیم.
بالاخره خلافی رو به زحمت فراوان گرفتم و در کمال تعجب دیدم از 20 خلاف اینجانب 11 عدد برای امسال بود که هیچ گونه تخفیفی برای اون در نظر نگرفته بودن؟! نمی دونم شما که قصدت خیر بوده می خواستی به ملت کمک کنی چرا جرایم دو برابری امسال رو نبخشیدی؟! والله... با حساب کتاب خودم دیدم اگر هم خلافی رو پرداخت بکنم فرق چندانی برایم نداره پس فعلا بی خیالش. والسلام نامه تمام
خوشبخت ترین آدمهای روی زمین، زمان بدبختی گریه می کنند. ماهایی که این وسطا زندگی میکنیم جای خودمون رو داریم پس بخند به زندگی که بدبختی ها پشت درند.