تفاوت شب های کره شمالی با شب های کره جنوبی / عکس

این تصویر کاملا نشان دهند ضعف کره شمالی در تهیه برق لازم برای شهروندان خود است که ناشی از تحریم های سنگین بین المللی است. این تاریکی درحالی است که همسایه جنوبی و شهرهای مرزی چین در روشنایی کامل برق به سر می برند.

مزاحم تلفنی.....

 تلفنو بده ببینم چی میگه،

الو چرا لال شدی مردم آزار، اگه جرات داری حرف بزن

انور خط:نیش خند

لعنتی تلفنتو می دم 110 چوب تو آستینت کنند فکری شهر هرته

انور خط: هر غلطی می خوای بکن

کثافت اگه دستم بهت برسه یکجوری غلط کردن بهت یاد میدم که با دستات تلفن گرفتن آرزوت باشه

چند ثانیه سکوت

چرا لال شدی بی ناموس

انورخط: تولد تولد تولد مبارک مبارک تولدت مبارک....

یه عده دستجمعی دارن برام تولد مبارک می خونن؟!

در حالی که خون خونم رو می خورد و مطمئنم منو اشتباه گرفتن سعی می کنم به خودم مسلط باشم،

شما با کی کار دارید؟

انگار تازه متوجه اشتباه شون شدن

انور خط: رضا شوخی نکن، مگه شما رضا حبیبی نیستید

نه خیر، اشتباه گرفتید

انورخط: آقا ببخشید شرمنده واقعا عذر میخوایم ما می خواستیم تولد دوستمون رو سوپرایز کنیم....

دیگه نمی خواستم صداشونو بشنوم تلفن رو بدون معطلی قطع کردم.

تلفن قطع نکرده دوباره زنگ خورد

انور خط: آقا چرا قطع می کنی داشتم حرف می زدم ها

پدرجان تلفن مردمو گرفتی مزاحم شدی حالا چه توقعی داری...

انور خط: از قصد که نگرفتم عذرخواهی هم که کردم ولی انگار شما اعصابت از یک جای دیگه خورده، داری سر ما درمیاری

جالبه دارم بدهکار هم میشم، مرد حسابی زنگ زدی مزاحمت ایجاد کردی اعصابمو ریختی بهم نکنه باید ازت تشکر کنم؟!
انور خط: تو انگار متوجه نیستی ها، ما که معذرت خواهی کردیم نیت قبلی هم در کار نیست ولی شما هرچی از دهنت درآمد به ما گفتی ها...

کم آورده بودم بدجوری، حس میکردم می خواد منم ازش عذرخواهی کنم شاید نمی خواست جلوی دوستاش کم بیاره. حس بدی بود ولی برای اینکه هرچه زودتر غائله ختم بشه چاره ای نداشتم.

راست میگی منم تند رفتم اگر منم چیزی گفتم ازتون معذرت می خوام عصبانی بودم از دهنم در رفت.

انورخط: خنده ای فاتحانه زد و تلفنو بدون حرفی قطع کرد.

حالم از خودم بهم می خورد طرف تلفنومو گرفته بود مزاحم شده بود اعصابمو خرد کرده بود ولی آخر سر من ازش عذرخواهی کردم و اون با پررویی تمام تلفن رو روی من قطع کرد.

نمی دونم اگر قاضی بودم کدام طرف می ایستادم ولی می دونم فاصله من با اون، فاصله شرافت بود با اصول.

ملت همیشه در صف!

ما ایرانی ها عاشق صف یم مخصوصا وقتی چیز مفتی بدن یا بخوان تخفیفی بدن یا یک همچین چیزهایی. نمونه اش ملت شریف قم، تو خبرها اومده بود بخاطر اختلاف قیمت بین سکه آزاد و دولتی از شب قبل جلوی در بانک خوابیدن تا اول صبحی دو تا سکه بگیرن برن بفروشن 200 تومنی این وسط کاسب بشن!.

یا خود من امروز در صف گرفتن خلافی خودرو برای اینکه بعدا دو ریال بیشتر پرداخت نکنم؟!. می دونی تو خونمونه؛ جون به جونمون کنن دقیقه ی نودی هستیم. بیچاره پلیس 9 ماهه داره هر روز میگه بیاین جرایم رانندگی تونو پرداخت کنین اما ما عین خیالمون هم نیست تا شصتمون خبردار میشه روزهای آخره حاضریم بریم 5 ساعت هم شده تو سرما تو صف بیایستیم اعصابمون خرد بشه دعوا هم  کنیم ولی یک روز جلوتر نیایم و کارمونو راه بندازیم.

بالاخره خلافی رو به زحمت فراوان گرفتم و در کمال تعجب دیدم از 20 خلاف اینجانب 11 عدد برای امسال بود که هیچ گونه تخفیفی برای اون در نظر نگرفته بودن؟! نمی دونم شما که قصدت خیر بوده می خواستی به ملت کمک کنی چرا جرایم دو برابری امسال رو نبخشیدی؟! والله... با حساب کتاب خودم دیدم اگر هم خلافی رو پرداخت بکنم فرق چندانی برایم نداره پس فعلا بی خیالش. والسلام نامه تمام

اتانازی، درخواست زن فرانسوی به خاطر چهره اش+ عکس

بیش از یکماهه نبودم هم کار داشتم هم حوصله آپ کردم نداشتم اومدم همه چی بهم ریخته شده بود قالب و آمارگیر وبلاگ بطور اتوماتیک حذف شده بود؟! خلاصه از این به بعد بیشتر می خوام از روزمرگی هام بگم البته خبرهای جالب هم جای خودش رو داره. اینم یه خبر جالبه و البته تاسف بار اگر دل نداری کلیک نکن>

ادامه نوشته