عکس هایی از عزاداری ایرانی ها برای کشته شدگان 11 سپتامبر
پس از حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر در سال ۲۰۰۱ به برجهای دو قلو تجارت جهانی در نیویورک ایرانی ها نیز به صورت خودجوش برای کشته شدگان این حادثه عزاداری کردند. اگر اشتباه نکنم مردم تهران در میدان مادر جمع شده بودند و این عکس ها آنجا گرفته شده است. بد ندیدم در سالگرد این حادثه این عکسها نیز مرور شود...
After the terrorist attacks on the World Trade Towers in New York on September 11, 2001, The Iranians like all other people of world were shocked and mourning for those killed in this attack. The following images related to Iranians rally to mourn for those killed in the attack on Mother(Mohseni) square in northern Tehran.
![]()
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۸۹ ساعت 20:32 توسط نیما
|





خوشبخت ترین آدمهای روی زمین، زمان بدبختی گریه می کنند. ماهایی که این وسطا زندگی میکنیم جای خودمون رو داریم پس بخند به زندگی که بدبختی ها پشت درند.